Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Hodnocení průmyslového dědictví
Navrátil, Oldřich ; Králová, Eva (oponent) ; Zemánek, Václav (oponent) ; Ryšková, Michaela (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Hlavním tématem je zhodnocení účinnosti současné péče ( nejen památkové) , ochrany a záchrany průmyslového dědictví. Poukázání na kritické problémy spojené s ukončením výroby tradičních odvětví, které sehrály významnou roli v historii měst. Nyní opuštěné budovy a uvolněné areály jsou reprezentanty paměti místa nebo jeho prosperity. Noví majitelé nesdílejí kladný postoj k průmyslovému dědictví, developeři hledají nové pozemky, města a jeho obyvatelé mají nové potřeby. Výsledek práce bude sloužit k orientaci, jaké jsou přístupy v evropských zemích a doporučení monitoringu průmyslového dědictví a jeho hodnocení k zamezení nenávratných škod.
Využívání jednotlivých kritérií měření efektivity pedagogického procesu - komparace ZŠ a SŠ v Pardubickém kraji
Hartlová, Martina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Zaměříme-li se na efektivnost škol jako na jednu oblast pedagogické evaluace, dostáváme se k pedagogickému procesu. Kvalita pedagogického procesu tvoří základnu efektivního fungování školy. Je proto nezbytné, aby evaluace pedagogického procesu byla nezbytnou součástí autoevaluace školy. Cílem bakalářská práce je zjistit, zda management základních a středních škol v Pardubickém kraji používá stejná kritéria evaluace v jednotlivých oblastech pedagogického procesu, a dále provést komparaci ZŠ a SŠ. Pro tento cíl je použita metoda dotazníkového šetření. Práce je v první části zaměřena na evaluaci pedagogického procesu v teoretické rovině a v druhé, praktické části se zabývá výše zmíněnou komparací. Závěr práce hodnotí výsledky výzkumu.
Hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků v konkrétní ZŠ
Durníková, Radka ; Svobodová, Zuzana (vedoucí práce) ; Pavlov, Ivan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá podrobným zkoumáním hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na základní škole. Teoretická část popisuje cíle a význam hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků, základní metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků. Hovoří se zde o rozdělení metod hodnocení, základních i doprovodných metodách, mezi které patří Motivačně-hodnoticí pohovor, metoda MBO, 360ř zpětná vazba, Hodnoticí stupnice, Volný popis, Checklist aj. Pozornost je věnována i hospitacím. Empirická část popisuje cíle výzkumu, výzkumné otázky, metody získávání a zpracování dat atd. Empirická část je koncipována jako případová studie, jejímž cílem je popsat metody, formy a kritéria hodnocení a sebehodnocení pedagogických pracovníků na vybrané státní základní škole v Liberci a postihnout subjektivní vnímání ředitele školy i pedagogických pracovníků k hodnocení a sebehodnocení. Výzkum je realizován prostřednictvím rozhovoru s ředitelem školy, dotazníků pro pedagogické pracovníky a rozhovorů s pedagogickými pracovníky. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je na zkoumané škole využívána především metoda hospitace a hodnoticích rozhovorů. Výsledky ukázaly, že s přibývající pedagogickou praxí se zvyšuje pozitivní vnímání hospitací pedagogy. Celkové vnímání hodnocení v...
Využívání jednotlivých kritérií měření efektivity pedagogického procesu - komparace ZŠ a SŠ v Pardubickém kraji
Hartlová, Martina ; Trojan, Václav (vedoucí práce) ; Voda, Jan (oponent)
Zaměříme-li se na efektivnost škol jako na jednu oblast pedagogické evaluace, dostáváme se k pedagogickému procesu. Kvalita pedagogického procesu tvoří základnu efektivního fungování školy. Je proto nezbytné, aby evaluace pedagogického procesu byla nezbytnou součástí autoevaluace školy. Cílem bakalářská práce je zjistit, zda management základních a středních škol v Pardubickém kraji používá stejná kritéria evaluace v jednotlivých oblastech pedagogického procesu, a dále provést komparaci ZŠ a SŠ. Pro tento cíl je použita metoda dotazníkového šetření. Práce je v první části zaměřena na evaluaci pedagogického procesu v teoretické rovině a v druhé, praktické části se zabývá výše zmíněnou komparací. Závěr práce hodnotí výsledky výzkumu.
Hodnocení průmyslového dědictví
Navrátil, Oldřich ; Králová, Eva (oponent) ; Zemánek, Václav (oponent) ; Ryšková, Michaela (oponent) ; Zemánková, Helena (vedoucí práce)
Hlavním tématem je zhodnocení účinnosti současné péče ( nejen památkové) , ochrany a záchrany průmyslového dědictví. Poukázání na kritické problémy spojené s ukončením výroby tradičních odvětví, které sehrály významnou roli v historii měst. Nyní opuštěné budovy a uvolněné areály jsou reprezentanty paměti místa nebo jeho prosperity. Noví majitelé nesdílejí kladný postoj k průmyslovému dědictví, developeři hledají nové pozemky, města a jeho obyvatelé mají nové potřeby. Výsledek práce bude sloužit k orientaci, jaké jsou přístupy v evropských zemích a doporučení monitoringu průmyslového dědictví a jeho hodnocení k zamezení nenávratných škod.
Příprava a implementace systému hodnocení pracovníků ve firmě
Opová, Barbora ; Kleibl, Jiří (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práce ,,Příprava a implementace systému hodnocení pracovníků ve firmě" se věnuje problematice hodnocení pracovníků v konkrétní firmě -- HC electronics, s.r.o. Cílem je navrhnout efektivnější systém hodnocení pracovníků na pozicích výrobních dělníků ve společnosti a určit jednotlivé kroky vedoucí k úspěšné implementaci tohoto systému do praxe firmy. První část práce je zaměřena na teoretický výklad hodnocení zaměstnanců na podkladě odborné literatury. Praktická část má za úkol vytvořit návrh systému hodnocení výrobních dělníků. Tento návrh vychází z požadavků personálního oddělení firmy a z průzkumu spokojenosti a zjišťování motivační struktury dělníků. V závěru práce jsou uvedeny kroky implementace systému do praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.